Konu
firefox çözünürlük
08-07-2008, 00:34:05
#3
serhat90
yazılar çok küçük çıkıyo okunmuyo net olarak ama explorerda gayet iyi
Spor ve Spor Oyunları Sitesi-fifa 08 yamaları,pes 7 yamaları,fm,nba :: Portal
hem explorerdan hemde firefroxtan deneyin görürsünüz firefox ta baya kötü