• 11-06-2018, 02:45:58
    #1
    Merhabalar
    $(function(){
    
    var saniye = 3;
    var sayacYeri = $("div.sayac span");
    
    $.sayimiBaslat = function(){
    if(saniye > 1){
    saniye--;
    sayacYeri.html(saniye);
    } else {
    $("div.sayac").html('Hi!');
    }
    }
    sayacYeri.html(saniye);
    setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);
    
    });
    şöyle bir kodum var geri sayım yapıyor
    bu kod 3 saniye beklektikten sonra hi! yazısını orta çıkarıyor . Fakat şöyle bir sorunum var şimdi kullanıcılar yazıyı kopyalamaya çalıştığında sanki f5 atıyormuş gibi kopyalanmıyor
    yazıyı mause ile seçerken kopyalamak istersen kopyalanmıyor yazı gidiyor.

    Anlamadım diyenler : https://v3sc.tk/test
    Bu linke girip oradaki yazıyı kopyalamayı denesinler anlarlar.
  • 11-06-2018, 02:51:25
    #2
    V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    $(function(){
    
    var saniye = 3;
    var sayacYeri = $("div.sayac span");
    
    $.sayimiBaslat = function(){
    if(saniye > 1){
    saniye--;
    sayacYeri.html(saniye);
    } else {
    $("div.sayac").html('Hi!');
    }
    }
    sayacYeri.html(saniye);
    setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);
    
    });
    şöyle bir kodum var geri sayım yapıyor
    bu kod 3 saniye beklektikten sonra hi! yazısını orta çıkarıyor . Fakat şöyle bir sorunum var şimdi kullanıcılar yazıyı kopyalamaya çalıştığında sanki f5 atıyormuş gibi kopyalanmıyor
    yazıyı mause ile seçerken kopyalamak istersen kopyalanmıyor yazı gidiyor.

    Anlamadım diyenler : https://v3sc.tk/test
    Bu linke girip oradaki yazıyı kopyalamayı denesinler anlarlar.
    geri sayim bittikten sonra intervali silmen lazim devre disi birakman lazim
  • 11-06-2018, 02:52:01
    #3
    edit:// galiba ben olayı anlamadım
  • 11-06-2018, 02:52:51
    #4
    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sitedeki gibi birşey istiyorsanız buyrun o siteden aldım.
    $(function(){

    var saniye = 3;
    var sayacYeri = $("div.sayac span");

    $.sayimiBaslat = function(){
    if(saniye > 1){
    saniye--;
    sayacYeri.html(saniye);
    } else {
    $("div.sayac").html('Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500 lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960 larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur.');
    }
    }

    sayacYeri.html(saniye);
    setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);

    });
    adamin sitesi o
  • 11-06-2018, 12:04:32
    #5
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geri sayim bittikten sonra intervali silmen lazim devre disi birakman lazim
    Hocam jquery hakkında bilgim yok yardımcı olur musunuz ?
  • 11-06-2018, 12:06:05
    #6
    V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam jquery hakkında bilgim yok yardımcı olur musunuz ?
    uvretli yardimci olabilirim skype:yusufkaan142@gmail.com
  • 11-06-2018, 19:12:40
    #7
    interval silinmediği için aynı fonksiyon her saniye sürekli çağırılıyor. Her fonksiyon çağrılışında yazı tekrardan yazıldığı içinde seçili kısım siliniyor. Şu şekilde yaparsanız çalışacaktır:


    $(function() {
      var saniye = 3;
      var sayacYeri = $("div.sayac span");
    
      $.sayimiBaslat = function() {
        if (saniye > 1) {
          saniye--;
          sayacYeri.html(saniye);
        } else {
          clearInterval(interval);
          $("div.sayac").html(
            "Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500 lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960 larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur."
          );
        }
      };
    
      sayacYeri.html(saniye);
      var interval = setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);
    });
  • 11-06-2018, 21:22:54
    #8
    mapacarta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interval silinmediği için aynı fonksiyon her saniye sürekli çağırılıyor. Her fonksiyon çağrılışında yazı tekrardan yazıldığı içinde seçili kısım siliniyor. Şu şekilde yaparsanız çalışacaktır:


    $(function() {
      var saniye = 3;
      var sayacYeri = $("div.sayac span");
    
      $.sayimiBaslat = function() {
        if (saniye > 1) {
          saniye--;
          sayacYeri.html(saniye);
        } else {
          clearInterval(interval);
          $("div.sayac").html(
            "Lorem Ipsum, dizgi ve baskı endüstrisinde kullanılan mıgır metinlerdir. Lorem Ipsum, adı bilinmeyen bir matbaacının bir hurufat numune kitabı oluşturmak üzere bir yazı galerisini alarak karıştırdığı 1500 lerden beri endüstri standardı sahte metinler olarak kullanılmıştır. Beşyüz yıl boyunca varlığını sürdürmekle kalmamış, aynı zamanda pek değişmeden elektronik dizgiye de sıçramıştır. 1960 larda Lorem Ipsum pasajları da içeren Letraset yapraklarının yayınlanması ile ve yakın zamanda Aldus PageMaker gibi Lorem Ipsum sürümleri içeren masaüstü yayıncılık yazılımları ile popüler olmuştur."
          );
        }
      };
    
      sayacYeri.html(saniye);
      var interval = setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);
    });
    Sen varya adamsın . Çoooook teşekkür ederim .