Merhabalar
$(function(){
var saniye = 3;
var sayacYeri = $("div.sayac span");
$.sayimiBaslat = function(){
if(saniye > 1){
saniye--;
sayacYeri.html(saniye);
} else {
$("div.sayac").html('Hi!');
}
}
sayacYeri.html(saniye);
setInterval("$.sayimiBaslat()", 1000);
});şöyle bir kodum var geri sayım yapıyor
bu kod 3 saniye beklektikten sonra hi! yazısını orta çıkarıyor . Fakat şöyle bir sorunum var şimdi kullanıcılar yazıyı kopyalamaya çalıştığında sanki f5 atıyormuş gibi kopyalanmıyor
yazıyı mause ile seçerken kopyalamak istersen kopyalanmıyor yazı gidiyor.
Anlamadım diyenler :
https://v3sc.tk/test
Bu linke girip oradaki yazıyı kopyalamayı denesinler anlarlar.
geri sayim bittikten sonra intervali silmen lazim devre disi birakman lazim