Merhaba,
iki adet tablom var.
Kantar tablomda bulunan CTarih, CPlaka, Sonuc alanlarını, kaydet butonuna basınca diğer Kapi olan tablomdaki aynı alanlara kayıt edilmesinide istiyorum.
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?
Bir tablodan diğer tabloya
2
●184