Merhaba,

iki adet tablom var.

Kantar tablomda bulunan CTarih, CPlaka, Sonuc alanlarını, kaydet butonuna basınca diğer Kapi olan tablomdaki aynı alanlara kayıt edilmesinide istiyorum.

Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?