Arkadaşlar herkese merhaba,
Photoshopta mailing tasarımı yapıyorum.
Save for Web yapıp HTML olarak kaydediyorum. Sonra HTML dökümanını herhangi bir tarayıcıda açtığım zaman güzel bir biçimde açılıyor. Vermiş olduğum linklere tıklanabiliyor. (Buraya kadar herşey tamam.) Ancak bunu başkalarına göndermek üzere sunucuya kaydettiğim zaman fotoğraflar görünmüyor.
Nerede hata yapıyor olabilirim?
Photoshopta Mailing HTML
3
●292
- 17-04-2018, 07:35:38
- 17-04-2018, 08:47:11Merhaba, kaydettiğiniz sunucudaki yol ile html nin içindeki yol aynı mıdır? örnegin: alanadi.com/mailing/23nisan/img1.jpg gibi eğer html kodu böyle tanımlarsanız resmi de puclic_html/mailing/23nisan klasörünün içine atmanız gerekir.
- 17-04-2018, 08:49:40Söylediğinize dikkat edeceğim. Cevabınız için çok teşekkür ederim