Arkadaşlar herkese merhaba,

Photoshopta mailing tasarımı yapıyorum.
Save for Web yapıp HTML olarak kaydediyorum. Sonra HTML dökümanını herhangi bir tarayıcıda açtığım zaman güzel bir biçimde açılıyor. Vermiş olduğum linklere tıklanabiliyor. (Buraya kadar herşey tamam.) Ancak bunu başkalarına göndermek üzere sunucuya kaydettiğim zaman fotoğraflar görünmüyor.
Nerede hata yapıyor olabilirim?