• 03-09-2006, 17:41:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    alexis' e sanırım bu son olacak

    phpbb nin login.php si ve diğer dosyalar olmadan giriş yaptırabileceğim kodlar mevcutsa onlarıda isteyebilir miyim?

    o kadar önemli değil aslında ama olursa daha iyi olacak!
    kusura bakmayın arkadaşlar 2. isteğim oldu ama napıyım php den fazla anlamıyorum
  • 05-09-2006, 05:52:40
    #2
    phpbb'nin login.php si olmadan login olmaz. Sen sanırım yine harici bir sayfadan bir uygulama istiyorsun.

    ---------------------------------------

    LoginAnywhere
    http://www.phpbbhacks.com/download/1839

    <iframe src="http://www.yoursite.com/forum/logon.php" width="150" height="100"></iframe>
    bu var, iframe ile çağırıyormuşsun, ben beğenmedim bu yöntemi.

    ---------------------------------------

    Bunları kendi kullandığım portal bloğundan arakladım

    phpbb nin login html kodlarını kopyalayıp, action=www.site.com/login.php desek olmaz mı? Denedim oluyor!

    <!-- [+] Giriş Kutuları --> 
    <form method="post" action="http://www.canver.net/login.php"> 
    <table width="100%" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
    	<tr>
    		<td class="row1" align="center">
    		<span class="gensmall" style="line-height=150%"> 
    		<input type="hidden" name="redirect" value="" />
    		&nbsp;&nbsp;<b>Kullanıcı</b>:<br /> &nbsp; 
    		<input class="post" type="text" name="username" size="15" /><br /> 
    		&nbsp;&nbsp;<b>Parola</b>:<br /> &nbsp; 
    		<input class="post" type="password" name="password" size="15" /><br />
    		&nbsp;<input class="text" type="checkbox" name="autologin" />&nbsp;Beni hatırla<br />&nbsp;
    		<input type="submit" class="mainoption" name="login" value="Oturum Aç" /> <br /> <br /> 
    		&nbsp;[ <a href="http://www.canver.net/profile.php?mode=sendpassword" class="gensmall">Parolamı Unuttum</a> ]<br /> 
    		&nbsp;[ <a href="http://www.canver.net/profile.php?mode=register" class="gensmall">Hesap Aç</a> ]<br /> 
    		&nbsp;</span>
    		</td> 
    	</tr> 
    </table>
    </form> 
    <!-- [-] Giriş Kutuları -->
    canver.net yazan yerleri değiştirmeyi unutma. Bir de sana fazladan bir özellik, gizli olan redirect kısmında value="" ye hedef url yazabilirsin, mesela memberlist.php, veya herhangi bir forum konusu/ mesajı.
  • 06-09-2006, 12:21:29
    #3
    alexis yazdığın yöntem benim de işime yaradı. Oldukça da pratik. Teşekkürler
  • 07-09-2006, 03:04:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yine yetiştin yani portal gibi bir şey oldu bu altına bir link koyarım canver .net için

    teşekkürler.