alexis' e sanırım bu son olacak

phpbb nin login.php si ve diğer dosyalar olmadan giriş yaptırabileceğim kodlar mevcutsa onlarıda isteyebilir miyim?

o kadar önemli değil aslında ama olursa daha iyi olacak!
kusura bakmayın arkadaşlar 2. isteğim oldu ama napıyım php den fazla anlamıyorum