Merhaba,
Wp sitemi İHS'ye taşıdım ancak eritabanını içe aktarırken "Incorrect format parameter" hatası alıyorum.
Yardımcı olur musunuz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:57 -->-> Daha önceki mesaj 20:24:54 --
"Veritabanınıza ait tablolarınızda çok fazla sorgu sayısı olduğundan yükleme işlemlerinde problem yaşandığı görülmektedir." yanıtı geldi.
Nedir bu sorgu sayısı?
neyden kaynaklanır? ne yapmak lazım?
Veritbanı içe aktarmada "Incorrect format parameter" hatası
1
●919