Merhaba,
Wp sitemi İHS'ye taşıdım ancak eritabanını içe aktarırken "Incorrect format parameter" hatası alıyorum.
Yardımcı olur musunuz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:57 -->-> Daha önceki mesaj 20:24:54 --
"Veritabanınıza ait tablolarınızda çok fazla sorgu sayısı olduğundan yükleme işlemlerinde problem yaşandığı görülmektedir." yanıtı geldi.
Nedir bu sorgu sayısı?
neyden kaynaklanır? ne yapmak lazım?