Bir form üzerinde yazdırma işlemi yapıyorum. Amacım butona tıkladıktan sonra yazdırma penceresi gelmeden, yazdırma işlevini doğrudan yazıcıya göndermek. Yazdırma işlevim şu;
$(document).ready(function() {
window.print();
});Burada ne gibi değişiklik yapabilirim ki yazdırma penceresi açılmadan doğrudan yazdırabileyim.