Merhabalar,
Bir form üzerinde yazdırma işlemi yapıyorum. Amacım butona tıkladıktan sonra yazdırma penceresi gelmeden, yazdırma işlevini doğrudan yazıcıya göndermek. Yazdırma işlevim şu;

	$(document).ready(function() {
	  window.print();	
	});
Burada ne gibi değişiklik yapabilirim ki yazdırma penceresi açılmadan doğrudan yazdırabileyim.