• 04-02-2020, 05:26:25
    #10
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wamp adlı uygulamayı kurun geliyor hocam.. hem php de çalışabiliyorsunuz
    crabby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı konuda bana destek olursanız çok sevinirim
    Ben kullandığım zamanlar @oktayman;ın dediği gibi yapıyodum. Denedimiz mi? Denemediyseniz bir deneyin, olmazsa saat 20:00 gibi TeamViewer ile bağlanıp yardımcı olayım.
  • 04-02-2020, 17:01:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapamadıysanız pm atın, ücretsiz kuralım hocam.
    Merhaba ,

    pm gönderdim ama galiba maillerim gitmiyor. Sizden ricam bana ulaşabilir misiniz ?