wamp adlı uygulamayı kurun geliyor hocam.. hem php de çalışabiliyorsunuz
Aynı konuda bana destek olursanız çok sevinirim
Ben kullandığım zamanlar
@oktayman;ın dediği gibi yapıyodum. Denedimiz mi? Denemediyseniz bir deneyin, olmazsa saat 20:00 gibi TeamViewer ile bağlanıp yardımcı olayım.