• 13-04-2008, 12:01:11
    #1
    Selam



    Dosyalara 777 izin veriyorum ama yinede kuruluma geçemiyorum. Resimde göründüğü gibi " . " işareti var. Onu çözebilmiş değilim.

    bi bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevinirim.
  • 13-04-2008, 14:54:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    orda buraya tıklayarak yazıyo ya ona bas ftp bilgilerini gir kendisi otomatik verir 777 leri
  • 13-04-2008, 23:27:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kurulumla ilgili dosyaların tam olarak sisteme yüklendiiğini kontrol et...
  • 14-04-2008, 00:02:38
    #4
    O yazıların hemen ustunde senden bilgi isteyen bir yer var orayı doldur ve devam et...Ayrıca..


    licus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurulumla ilgili dosyaların tam olarak sisteme yüklendiiğini kontrol et...