Selam



Dosyalara 777 izin veriyorum ama yinede kuruluma geçemiyorum. Resimde göründüğü gibi " . " işareti var. Onu çözebilmiş değilim.

bi bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevinirim.