CREATE DATABASE dbadı;şeklinde giriyorum olmuyor. nasıl girmem gerekiyor?
ssh den mysql oluşturamıyorum :(
4
●330
- 14-10-2015, 17:21:48Üyeliği durduruldu
- 14-10-2015, 17:23:16Mysql'e bağlandınız mı ?TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mysql -u root -p koduyla mysqle bağlandıktan sonra ;
create database test; olarak veritabanı oluşturabilirsiniz. - 14-10-2015, 18:19:35musti_com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesürekli olarak bu hatayı alıyorum http://i.imgur.com/ePO3CLa.pngydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2015, 18:44:56Üyeliği durduruldubilgi kullanicisi icin localhost yetkisi yok sanirim ondan kaynakli olabilir.TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam emin degilim ama root kullanicisi icin localhost yetkisi vermek icin burdaki adimlari takip edin: http://kuaza.com/veritabanlari/mysql...-yetkisi-verme
root ismi farkli ise ona yetki verin.