ydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mysql'e bağlandınız mı ?

mysql -u root -p koduyla mysqle bağlandıktan sonra ;

create database test; olarak veritabanı oluşturabilirsiniz.
sürekli olarak bu hatayı alıyorum http://i.imgur.com/ePO3CLa.png