Arkadaşlar merhaba çıkarma işlemi konusunda sizden yardım isteyeceğim.
<%set kota=db.execute("select * from kota where uyeid="&rs("id")&"")%>
<%set siparis=db.execute("select * from siparis where stokkodu="&kota("stkkodu")&" or uyeid="&rs("id")&"")%>
Verilen kota adetinden toplam siparişi çıkarmak istiyorum fakat sürekli bir yerde takılıyorum. Sorun siparis kısmındaki toplama işleminde. Şu şekilde yapıyorum 2 katına çıkıyor değerler.
<%a1=siparis("adet")%>
<%a2=a2+a1%>
Şu şekilde de bir yol izledim fakat bu sefer kota adetinden çıkarma işlemi yapamıyorum.
<% set gt=db.execute("SELECT SUM(adet) AS Toplam FROM siparis where stkkodu="&kt("stkkodu")&" and uyeid="&uset("id")&"") %>
Yardımlarınızı bekliyorum.
Çıkarma işlemi Yardım
4
●331
- 20-09-2015, 18:05:21
- 21-09-2015, 00:20:29
<%a2=a2+a1%>
yerine
<%a2=cint(a2)+cint(a1)%>
dener misiniz
eğer rakamlarda küsürat var ise
aşağıdakileri denemeniz gerekebilir(çünkü bazı hostlar ondalık olarak virgül bazılıar nokta kullnır)
<% a2=replace(a2 , "." , ",") a1=replace(a1 , "." , ",") a2=cint(a2)+cint(a1) %>
yada
Alıntı - 21-09-2015, 22:06:33Şu şekilde yaptım ama olmadıoktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2015, 00:57:04selec sum ile sorunu çözdüm fakat bu seferde başka sorunlar çıktı.
<%a9=kt("kota")%>
<%a3=cint(gt("toplam"))%>
<%=a9-a3%>
yukardaki gibi çözdüm