Arkadaşlar merhaba çıkarma işlemi konusunda sizden yardım isteyeceğim.

<%set kota=db.execute("select * from kota where uyeid="&rs("id")&"")%>
<%set siparis=db.execute("select * from siparis where stokkodu="&kota("stkkodu")&" or uyeid="&rs("id")&"")%>

Verilen kota adetinden toplam siparişi çıkarmak istiyorum fakat sürekli bir yerde takılıyorum. Sorun siparis kısmındaki toplama işleminde. Şu şekilde yapıyorum 2 katına çıkıyor değerler.

<%a1=siparis("adet")%>
<%a2=a2+a1%>

Şu şekilde de bir yol izledim fakat bu sefer kota adetinden çıkarma işlemi yapamıyorum.

<% set gt=db.execute("SELECT SUM(adet) AS Toplam FROM siparis where stkkodu="&kt("stkkodu")&" and uyeid="&uset("id")&"") %>

Yardımlarınızı bekliyorum.