• 16-09-2015, 14:44:37
    #1
    Merhabalar

    id'si polat olan 10 adet radiobutton'um var. Birine tıkladığınca ajax ile veri aktarım işini yapıyorum. Hepsinin value değeri de farklı. Fakat sadece ilk sıradaki çalışıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim ?

    İyi günler
  • 16-09-2015, 15:01:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba hocam, aşağıdaki şekilde radio button'a tıklama durumda jquery ile ajax'ı tetikleyebilir istediğiniz veriyi çekebilirsiniz.

    <input type="radio" name="secenek" value="1" />
    <input type="radio" name="secenek" value="2" />
    <input type="radio" name="secenek" value="3" />
    
    <script src="http://code.jquery.com/jquery-1.11.3.min.js"></script>
    <script>
    	$(document).ready(function(){
    		$("input[name='secenek']").click(function(){
    	    	        // $(this).val() ile hangi radio butonun seçildiğini alabilir
    	    	        // Ajax ile istediğiniz sayfaya gönderebilirsiniz.
    	    	        alert($(this).val());
    		});
    	}); 
    </script>
  • 16-09-2015, 15:22:27
    #3
    grafiemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, aşağıdaki şekilde radio button'a tıklama durumda jquery ile ajax'ı tetikleyebilir istediğiniz veriyi çekebilirsiniz.

    <input type="radio" name="secenek" value="1" />
    <input type="radio" name="secenek" value="2" />
    <input type="radio" name="secenek" value="3" />
    
    <script src="http://code.jquery.com/jquery-1.11.3.min.js"></script>
    <script>
    	$(document).ready(function(){
    		$("input[name='secenek']").click(function(){
    	    	        // $(this).val() ile hangi radio butonun seçildiğini alabilir
    	    	        // Ajax ile istediğiniz sayfaya gönderebilirsiniz.
    	    	        alert($(this).val());
    		});
    	}); 
    </script>
    bu kadar basit ya adamsınız teşekkürler.