• 21-07-2015, 21:46:03
    #1
    Woltlab burning board kullananlar
    Merhaba arkadaşlar.
    Woltlab tavsiye eder misiniz özellikle filebase için almak istiyorum.Yüksek hitlerde sorun çıkartırmı cpu vs....
    Xenforo bunlar açısından gayet stabil fakat farklı bir script arayışı içerisine girdim.
    Şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler.
  • 22-07-2015, 20:53:25
    #2
    Yok mu arkadaşlar kullanan.
  • 07-10-2015, 14:02:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Woltlab 4 ve üzeri sürümleri gayet stabil bence Xenforo ya yakın özellikler ve kodlama ile tek rakip olarak woltlabı görüyorum. Br ara destek sitesi açtım ama pek rağbet görmeyince kapattım. Yardıma ihityacın olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
  • 11-04-2020, 16:34:15
    #4
    Yeni konu açmak istemedim. Woltlab Suit kullananlar varsa görüşlerini yazabilir mi?
  • 19-04-2020, 11:46:38
    #5
    ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Woltlab 4 ve üzeri sürümleri gayet stabil bence Xenforo ya yakın özellikler ve kodlama ile tek rakip olarak woltlabı görüyorum. Br ara destek sitesi açtım ama pek rağbet görmeyince kapattım. Yardıma ihityacın olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    Woltlab forum içinde marketplace yada trade sistemi var mı?