Woltlab 4 ve üzeri sürümleri gayet stabil bence Xenforo ya yakın özellikler ve kodlama ile tek rakip olarak woltlabı görüyorum. Br ara destek sitesi açtım ama pek rağbet görmeyince kapattım. Yardıma ihityacın olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Woltlab forum içinde marketplace yada trade sistemi var mı?