• 19-03-2008, 18:05:19
    #1
    Arkadaşlar vbulletin forumlarda oldugu gibi konu uzantılarını asp ile html yapmak mümkünmüdür?Webwiz foruma göre uyarlıcam , ben html sayfayı olusturmayı basardım fakat db den konuyu cekip onu olusturulan html sayfasına aktarmayı basaramadım bu konuda görüşlerinizi bekliyorum
  • 21-03-2008, 13:02:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    404 hata sayfaları yada, ISAPI Re-write pluginleri ile yapmak mümkündür.
  • 21-03-2008, 13:03:57
    #3
    forumda arama yaparak istediğinize ulaşabilir.
    aramayla bulamassanız

    asp kategorisini kurcalayın 5 10 defa verildi
  • 23-03-2008, 18:03:10
    #4
    hocam baktım yok ben baslıkları kullanarak .html diye yapıyorum benim istedigim o olusturan html içine bilgileri nasıl giricez
  • 24-03-2008, 01:23:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/dersler/80617-asp...-yolu-yok.html