Arkadaşlar vbulletin forumlarda oldugu gibi konu uzantılarını asp ile html yapmak mümkünmüdür?Webwiz foruma göre uyarlıcam , ben html sayfayı olusturmayı basardım fakat db den konuyu cekip onu olusturulan html sayfasına aktarmayı basaramadım bu konuda görüşlerinizi bekliyorum