• 17-03-2008, 16:06:22
    #10
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende forum ff de kasmıyor , şimdiye kadarda kasan 3-4 siteyle karşılaştım ..
    Ram'im 512 (Laptop için konuştum)

    benim laptopun ramı 1 gb kasmasının sebebi flashlar ve oda ekran kartıyla ilgili bi sorun.

    MicroChip @

    Özellikleri hemen hemen aynı.

    Söylediğim gibi flash reklamlar var buda vga ekran kartıyla ilgili bi problem.

    Keşke r10 daki tüm reklamlar gif olsa :=)
  • 17-03-2008, 16:07:07
    #11
    Kasmaz merak etme PIII 128mb ile ff kullanan tanıyorum.
  • 17-03-2008, 19:47:21
    #12
    kurduk bakalım. şimdilik kasma falan yok ama ie 7 den iyi çalışıyor. saolun yorumar için
  • 17-03-2008, 23:41:45
    #13
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasmaz merak etme PIII 128mb ile ff kullanan tanıyorum.

    haci ne yaptın ya 2 tane ram var bende sana göndereyim 1 tane 64 1 tane 128 sd
  • 18-03-2008, 01:59:21
    #14
    Bende 1 gb laptop var, ff ile r10'da çk süper geziniyorum, r10-yenimavi teması ile
  • 18-03-2008, 20:36:07
    #15
    evet şaka değil p3 128 ram,firefox ile r10'da geziyorum

    default temada deli kasıyor