yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende forum ff de kasmıyor , şimdiye kadarda kasan 3-4 siteyle karşılaştım ..
Ram'im 512 (Laptop için konuştum)

benim laptopun ramı 1 gb kasmasının sebebi flashlar ve oda ekran kartıyla ilgili bi sorun.

MicroChip @

Özellikleri hemen hemen aynı.

Söylediğim gibi flash reklamlar var buda vga ekran kartıyla ilgili bi problem.

Keşke r10 daki tüm reklamlar gif olsa :=)