Bende forum ff de kasmıyor , şimdiye kadarda kasan 3-4 siteyle karşılaştım ..
Ram'im 512

(Laptop için konuştum)
benim laptopun ramı 1 gb kasmasının sebebi flashlar ve oda ekran kartıyla ilgili bi sorun.
MicroChip @
Özellikleri hemen hemen aynı.
Söylediğim gibi flash reklamlar var buda vga ekran kartıyla ilgili bi problem.
Keşke r10 daki tüm reklamlar gif olsa :=)