firefox durup dururken hata veriyor
hata raporu gönderme ekranı çıkıyor
kaldırdım yeniden en son sürümü yükledim ama yine aynı
neden böyle densizlik yapıyor bu firefox
eklentilerin yeni surunmleri bunu yapıyor olabilir yada guncel olmayısı onları bir denetleyin.
birde kurulumu sadece bir hesap için yapıp diger hesaplardadamı acmaya calısıyorsunuz yoksa?
Eklenti olarak sadece Alexa Sparky kurulu "güncellemelere bak" dediğimde "güncelleme bulunamadı" diyor
bilgisayarda tek bir hesap var sadece ondan giriş yapılıyor.
bendede buna benzer bir hata var.
firefox açılıyor ve donuyor, kaldırıyorum tekrar yüklüyorum nafile, "Firefox Güvenli Kip" ordans çalıştırıyoum yine aynı delircem ya.. formatta atamnıyorum cd yok.
neyse Sİstem Geri yükleme yapıp 10 gün önceye aldım bilgisayarı >.< düzeldi şimdilik.
baya bi bağımlılık yapmış bu firefox delricektim ya ie kullanılmaz hayatta.