• 20-02-2008, 23:13:26
    #1
    firefox durup dururken hata veriyor
    hata raporu gönderme ekranı çıkıyor
    kaldırdım yeniden en son sürümü yükledim ama yine aynı
    neden böyle densizlik yapıyor bu firefox
  • 20-02-2008, 23:14:46
    #2
    bende de firefox u kapatınca o hatayı veriyor
  • 20-02-2008, 23:15:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    program ekle kaldır bölümünden onarmayı deneyin.
  • 20-02-2008, 23:17:23
    #4
    LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    program ekle kaldır bölümünden onarmayı deneyin.
    Ekle-kaldır ekranında onarım için birşey görünmüyor
  • 20-02-2008, 23:24:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eklentilerin yeni surunmleri bunu yapıyor olabilir yada guncel olmayısı onları bir denetleyin.

    birde kurulumu sadece bir hesap için yapıp diger hesaplardadamı acmaya calısıyorsunuz yoksa?
  • 20-02-2008, 23:35:27
    #6
    LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklentilerin yeni surunmleri bunu yapıyor olabilir yada guncel olmayısı onları bir denetleyin.

    birde kurulumu sadece bir hesap için yapıp diger hesaplardadamı acmaya calısıyorsunuz yoksa?
    Eklenti olarak sadece Alexa Sparky kurulu "güncellemelere bak" dediğimde "güncelleme bulunamadı" diyor
    bilgisayarda tek bir hesap var sadece ondan giriş yapılıyor.
  • 29-03-2008, 01:26:41
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede buna benzer bir hata var.
    firefox açılıyor ve donuyor, kaldırıyorum tekrar yüklüyorum nafile, "Firefox Güvenli Kip" ordans çalıştırıyoum yine aynı delircem ya.. formatta atamnıyorum cd yok.
  • 29-03-2008, 01:55:00
    #8
    neyse Sİstem Geri yükleme yapıp 10 gün önceye aldım bilgisayarı >.< düzeldi şimdilik.
    baya bi bağımlılık yapmış bu firefox delricektim ya ie kullanılmaz hayatta.
  • 29-03-2008, 14:31:35
    #9
    o hat bende de var eski sürümde yoktu güncellikden sonra oluştu