bendede buna benzer bir hata var.
firefox açılıyor ve donuyor, kaldırıyorum tekrar yüklüyorum nafile, "Firefox Güvenli Kip" ordans çalıştırıyoum yine aynı delircem ya.. formatta atamnıyorum cd yok.