Arkadaşlar merhaba
BURADAKİ temayı bize verebilecek arkadaş varmı ? Sadece bir tema için siteye para ödemek istemiyoruz.
Bu tema için elinde olan arkadaşa cüzi bir rakam da ödeyebiliriz.
Joomla tema arıyoruz
2
●577
- 24-10-2014, 11:14:31
- 26-10-2014, 01:07:13Bu tarz yaklaşımları da ancak sizin gibi saçma sapan şeyler düşünen kişiler yapıyor nedense.creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede lisanslı tema satın alan tek kişi ben değilim. DOlayısıyla daha önce ben nasıl bir çok arkadaşıma lisanslı üyelik aldığım yerlerin temalarını yardımcı olmak adına verdiysem şimdide bu şekilde bir yardım talep ettik.
ve gerekirse ücret te ödeyebiliriz dedik.
Lütfen haricinde firmamızın ismini ağzınıza alarak kirletmeyin.