creaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 1 tema kullanacağınız için üreticinin temasını çalmak istiyorsunuz. Tasarım firmanızın adı da AKweb. Bu tarz olaylar hep AK ile başlayanlarda oluyor sanırım
Bu tarz yaklaşımları da ancak sizin gibi saçma sapan şeyler düşünen kişiler yapıyor nedense.

Bu ülkede lisanslı tema satın alan tek kişi ben değilim. DOlayısıyla daha önce ben nasıl bir çok arkadaşıma lisanslı üyelik aldığım yerlerin temalarını yardımcı olmak adına verdiysem şimdide bu şekilde bir yardım talep ettik.

ve gerekirse ücret te ödeyebiliriz dedik.

Lütfen haricinde firmamızın ismini ağzınıza alarak kirletmeyin.