• 14-02-2008, 15:28:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Birçok arkadaş yazılımlarında zaman zaman oluşan hatalarda dolayı sitelerinde hata kodları ile ile veya 500 internal server error ile karşılaşırlar, kullanıcılara karizmamızı çizdirmemek için belirli yerlerde hata yönetimi yapalım örneğin veritabanı bağlantı kısımlarında.

    <%
    Err.Clear
    On Error Resume Next
    
    'Burada Veritabanı Bağlantı Kodlarımız
    'Yada Hata vermesi muhtemel Başka Şeyler
    
    If Err.Number <> 0 Then Response.Write ("Sitemizde Çalışma Vardır Lütfen Daha Sonra Tekrar Deneyiniz")
    %>
    Başka bir makalede görüşmek üzere.
  • 14-02-2008, 17:52:02
    #2
    tşk özellikle 404 hata yönetiminde işime yarayacak
  • 14-02-2008, 18:17:07
    #3
    aynı benim kullandığım teknik ben veremedim sen paylaşıma açtığın için teşekkürler çok yararı var.
  • 14-02-2008, 18:48:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    enesates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı benim kullandığım teknik ben veremedim sen paylaşıma açtığın için teşekkürler çok yararı var.
    anlamadım, veremedim derken paylaşmakmı istemedin ?
  • 24-05-2008, 04:59:38
    #5
    yanlış anlaşıldı galiba düşünemedim aklıma gelen ve yararı olan herşeyi paylaşıyorum