Birçok arkadaş yazılımlarında zaman zaman oluşan hatalarda dolayı sitelerinde hata kodları ile ile veya 500 internal server error ile karşılaşırlar, kullanıcılara karizmamızı çizdirmemek için belirli yerlerde hata yönetimi yapalım örneğin veritabanı bağlantı kısımlarında.

<%
Err.Clear
On Error Resume Next

'Burada Veritabanı Bağlantı Kodlarımız
'Yada Hata vermesi muhtemel Başka Şeyler

If Err.Number <> 0 Then Response.Write ("Sitemizde Çalışma Vardır Lütfen Daha Sonra Tekrar Deneyiniz")
%>
Başka bir makalede görüşmek üzere.