Scrolldown çalışıyor ama, öyle kalıyor. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Scrolldown çalışıyor ama, öyle kalıyor.
20
●
1.145
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Scrolldown çalışıyor ama, öyle kalıyor.
1
2
3
11-07-2014, 10:44:19
#10
Xhenahobia
Üyeliği durduruldu
ibrahimsn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayfa yukarıya kaydırılamıyor mu?
Evet çıkmıyor yukarıya. Aşağı iniyor ama
11-07-2014, 10:45:12
#11
ibrahimsn
Xhenahobia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet çıkmıyor yukarıya. Aşağı iniyor ama
O zaman sorunun bu koddan kaynaklandığını sanmıyorum.
11-07-2014, 10:47:25
#12
Xhenahobia
Üyeliği durduruldu
Nasıl çözeceğiz peki?
11-07-2014, 11:04:25
#13
ibrahimsn
Xhenahobia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl çözeceğiz peki?
Sorunun oldu siteyi PM atar misiniz?
11-07-2014, 11:12:42
#14
Xhenahobia
Üyeliği durduruldu
Localhostta çalışıyorum hocam. Skype ekleyebilirim?
11-07-2014, 11:37:41
#15
ibrahimsn
Xhenahobia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Localhostta çalışıyorum hocam. Skype ekleyebilirim?
Skype kullanımıyorum, sayfa nasıl kaymıyor yukarıya? Hiç oynamıyor mu, yoksa siz yukarıya indikçe aşağıya mı itiyor?
11-07-2014, 11:39:04
#16
Xhenahobia
Üyeliği durduruldu
Yok, hiç oynamıyor. Aşağı inince bir daha yukarı çıkamıyorum.
11-07-2014, 11:52:08
#17
ibrahimsn
İlginç.
11-07-2014, 14:50:07
#18
codeksper
At bi skype bakalım hocam bi, iki gündür tepede konu merak ettim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler