• 09-07-2014, 00:33:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, menüme scroll yapılınca class ekleme görevi verdim şu koddaki gibi;
    $(document).ready(function() {
    	$(window).scroll(function(){ 
     		var nav = $('.navbarK');
        
        $(window).scroll(function () {
            if ($(this).scrollTop() > 136) {
                nav.addClass("sabit");
            } else {
                nav.removeClass("sabit");
            }
    	});
    });
    });
    Ancak, "sabit" classı eklense bile, daha sonra scroll'um yukarı çıkmıyor, sadece aşağı inebiliyorum. Bu sorunu nasıl çözebiliriz? Sabit CSS'imde sadece position:fixed; kodu var.
  • 09-07-2014, 02:45:48
    #2
    Adres vs bilgileri PM atın beraber bakalım.. Başka şeyler de etkiliyor olabilir.


    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, menüme scroll yapılınca class ekleme görevi verdim şu koddaki gibi;
    $(document).ready(function() {
    	$(window).scroll(function(){ 
     		var nav = $('.navbarK');
        
        $(window).scroll(function () {
            if ($(this).scrollTop() > 136) {
                nav.addClass("sabit");
            } else {
                nav.removeClass("sabit");
            }
    	});
    });
    });
    Ancak, "sabit" classı eklense bile, daha sonra scroll'um yukarı çıkmıyor, sadece aşağı inebiliyorum. Bu sorunu nasıl çözebiliriz? Sabit CSS'imde sadece position:fixed; kodu var.
  • 09-07-2014, 13:58:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres vs bilgileri PM atın beraber bakalım.. Başka şeyler de etkiliyor olabilir.
    Hocam merhabalar, localhost'ta çalışıyorum. Bootstrap + jQuery kullanıyorum, kullanmaya çalışıyorum daha doğrusu, skype: ordabiadamvar ekler misiniz? Team'den inceleyelim beraber.
  • 09-07-2014, 19:22:46
    #4
    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, menüme scroll yapılınca class ekleme görevi verdim şu koddaki gibi;
    $(document).ready(function() {
    	$(window).scroll(function(){ 
     		var nav = $('.navbarK');
        
        $(window).scroll(function () {
            if ($(this).scrollTop() > 136) {
                nav.addClass("sabit");
            } else {
                nav.removeClass("sabit");
            }
    	});
    });
    });
    Ancak, "sabit" classı eklense bile, daha sonra scroll'um yukarı çıkmıyor, sadece aşağı inebiliyorum. Bu sorunu nasıl çözebiliriz? Sabit CSS'imde sadece position:fixed; kodu var.
    $(document).ready(function() {
     	var nav = $('.navbarK');
        
        $(window).scroll(function () {
            if ($(this).scrollTop() > 136) {
                nav.addClass("sabit");
            } else {
                nav.removeClass("sabit");
            }
    	});
    });
    Bunu dene bi
  • 10-07-2014, 01:14:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ibrahimsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $(document).ready(function() {
     	var nav = $('.navbarK');
        
        $(window).scroll(function () {
            if ($(this).scrollTop() > 136) {
                nav.addClass("sabit");
            } else {
                nav.removeClass("sabit");
            }
    	});
    });
    Bunu dene bi
    Yok hocam olmadı.
  • 10-07-2014, 23:47:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olabilecek yok mu arkadaşlar basit bir kod aslında da jQuery hakkındaki bilgim sınırlı şu anlık.
  • 10-07-2014, 23:51:50
    #7
    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olabilecek yok mu arkadaşlar basit bir kod aslında da jQuery hakkındaki bilgim sınırlı şu anlık.
    Ben sorunun ne olduğunu anlattığından anlamadım
  • 10-07-2014, 23:55:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sayfayı aşağıya çekiyorum, navk elementi de geliyor. Ondan sonra üste çıkamıyorum geri? Bootstrap kullanıyorum tasarımda.
    ibrahimsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sorunun ne olduğunu anlattığından anlamadım
  • 11-07-2014, 00:11:16
    #9
    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sayfayı aşağıya çekiyorum, navk elementi de geliyor. Ondan sonra üste çıkamıyorum geri? Bootstrap kullanıyorum tasarımda.
    Sayfa yukarıya kaydırılamıyor mu?