Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sayfayı aşağıya çekiyorum, navk elementi de geliyor. Ondan sonra üste çıkamıyorum geri? Bootstrap kullanıyorum tasarımda.
Sayfa yukarıya kaydırılamıyor mu?