Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Localhostta çalışıyorum hocam. Skype ekleyebilirim?
Skype kullanımıyorum, sayfa nasıl kaymıyor yukarıya? Hiç oynamıyor mu, yoksa siz yukarıya indikçe aşağıya mı itiyor?