Asp.net hata
4
●4.466
- 24-06-2014, 15:30:04MSSQL kullandığımız kendi sunucumuzda olan ASP.net ile kodlanmış bir sitemiz var. Bunu başka bir servere taşıdık. SQL ve dosyaları taşımamıza rağmen diğer sunucuda sorunsuz çalışan yazılım bu taşıdığımız serverde çalışmıyor. Aşağıdaki hata acaba neyin göstergesi. Yeni serverimizde ASP.net yazılımın çalışması için gereken bir eklenti olabilir mi? Bilgisi olan varsa yardım ederse mutlu olurum. Teşekkürler.
- 24-06-2014, 15:34:22Bulunduğum kurumda resimleri göremiyorum hocam, hata mesajını yazabilir misiniz?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2014, 15:42:46'/' Uygulamasında Sunucu Hatası.BoluBeyiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılandırma Hatası
Açıklama: Bu isteğe hizmet vermek için gereken bir yapılandırma dosyası işlenirken bir hata oluştu. Lütfen aşağıdaki özel hata ayrıntılarını gözden geçirin ve yapılandırma dosyanızı uygun biçimde değiştirin.
Ayrıştırıcı Hata İletisi: 'System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' dosyasını veya derlemesini ya da bağımlılıklarından birini yükleyemedi. Sistem belirtilen dosyayı bulamıyor.
Kaynak Hatası:
Satır 39: <assemblies>
Satır 40: <add assembly="System.Web.Abstractions, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" />
Satır 41: <add assembly="System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" />
Satır 42: <add assembly="System.Web.Routing, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" />
Satır 43: <add assembly="System.Web.Mvc, Version=3.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" /> - 24-06-2014, 16:22:00Sanırım webconfig dosyasında veriyor hatayı. Ben de almıştım bu hatayı. Devexpress lisansı olmadığı için vermişti hocam. Siz de sanırım buna benzer bir yazılım kullanıyorsunuz.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2014, 16:25:14referance olarak eklenen System.Web.Helpers dll ini bilgisayarınızda bulun ve Bin klasörü içine atınız