DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSSQL kullandığımız kendi sunucumuzda olan ASP.net ile kodlanmış bir sitemiz var. Bunu başka bir servere taşıdık. SQL ve dosyaları taşımamıza rağmen diğer sunucuda sorunsuz çalışan yazılım bu taşıdığımız serverde çalışmıyor. Aşağıdaki hata acaba neyin göstergesi. Yeni serverimizde ASP.net yazılımın çalışması için gereken bir eklenti olabilir mi? Bilgisi olan varsa yardım ederse mutlu olurum. Teşekkürler.

Bulunduğum kurumda resimleri göremiyorum hocam, hata mesajını yazabilir misiniz?