Malesef değil. Daha doğrusu sunucular ve kurulumları yeni. İşin açık kısmı şu. Ben daha çok linux ve türevi sistemlerde mevzuya hakimim ancak windows sistemlerimizde olaya (windows programcısı olmadığım için) müşteri gözü ile bakamıyorum. Kurulumda istenen komponentleri kurmak mesele değil. Ancak gerek performans konusunda gerekse de güvenlik konusunda konuya hakim olamıyoruz. Malesef müşteriler de çok konuya hakim olamıyorlar ve bize geri bildirimde bulunamıyorlar. Mesela yüklediği sistem eksik komponent yüzünden çalışmayınca bize haber vermeden başka birşey deniyor ya da vazgeçiyor. Biz de sorundan bihaber oluyoruz. Bu nedenle konuda bilgili birinin sunucuda faal olması, bizi sorunlardan haberdar etmesi varsa eksik geik haber vermesi açısından böyle birşeye kalkıştım.
Bu arada, Server 2008 mi? Neden olmasın