• 05-02-2008, 21:12:17
    #1
    Yeni windows sunucularımızı test edip eksik noktaları bize bildirecek, sunucularımızı kullanarak bize geri bildirim yapacak, önerilerde bulunacak asp konusunda tecrübeli test müşterisi ( isim bulamadım affedin ) arıyorum.

    Ücret dolgun değildir Sadece kendisine ücretsiz hosting vereceğiz 1 yıl. (Farklı tekliflere de açığım ) Lütfen işten anlayan arkadaşlar talepte bulunsun.

    Volkan
    Netinternet
  • 05-02-2008, 21:51:26
    #2
    Her türlü testi yaparım...
    Hosting'te istemem gerek yok

    Not : yardımlaşma çok güzel
  • 05-02-2008, 22:15:06
    #3
    yeni windows server derken server 2008 mi
  • 05-02-2008, 22:24:28
    #4
    Bence sunucular yeni...
  • 05-02-2008, 22:39:46
    #5
    hmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sunucular yeni...
    hmm olabilir. beta tester,yeni ve windows 'u birarada görünce aklıma server 2008 geliyor
  • 06-02-2008, 09:32:10
    #6
    Malesef değil. Daha doğrusu sunucular ve kurulumları yeni. İşin açık kısmı şu. Ben daha çok linux ve türevi sistemlerde mevzuya hakimim ancak windows sistemlerimizde olaya (windows programcısı olmadığım için) müşteri gözü ile bakamıyorum. Kurulumda istenen komponentleri kurmak mesele değil. Ancak gerek performans konusunda gerekse de güvenlik konusunda konuya hakim olamıyoruz. Malesef müşteriler de çok konuya hakim olamıyorlar ve bize geri bildirimde bulunamıyorlar. Mesela yüklediği sistem eksik komponent yüzünden çalışmayınca bize haber vermeden başka birşey deniyor ya da vazgeçiyor. Biz de sorundan bihaber oluyoruz. Bu nedenle konuda bilgili birinin sunucuda faal olması, bizi sorunlardan haberdar etmesi varsa eksik geik haber vermesi açısından böyle birşeye kalkıştım.

    Bu arada, Server 2008 mi? Neden olmasın
  • 06-02-2008, 09:37:19
    #7
    hmakdeniz ilgine teşekkür ederim.
    Anti-msn biri olduğum için bana bir mail atarsan ya da Netinternet Hosting den ulaşırsan sana hesabı hemen açarım.
    Volkan
  • 08-02-2008, 02:01:30
    #8
    Kurumsal PLUS
    2008 ve ISS7 de yapmak lazım ozaman... Yapalım Volkan bey demek talep olacak
  • 08-02-2008, 18:38:40
    #9
    2008 ve IIS7 olunca ne olacak ?

    +'ları varmıdır... ? Microsoft en stabil IIS demiş kullanmadım ama merakta etmiyor değilim...