Konu
Beta Tester Aranıyor!
05-02-2008, 22:39:46
#5
AxionTurk
hmakdeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence sunucular yeni...
hmm olabilir. beta tester,yeni ve windows 'u birarada görünce aklıma server 2008 geliyor