• 30-05-2014, 12:19:00
    #1
    Merhaba bir sorum olacaktı.
    firefox eklentisi olan imacrosu kullanan varmı acaba.

    bir kayıt olusturdum a sitesinden b sitesine gidiyor.
    bu işlemi nasıl tekrar ettiririm.tekrar sayısına 999 yazıyorm ama 1ç işlemden sonra bitiyor
  • 30-05-2014, 12:20:56
    #2
    play kismina mi tikliyorsun yoksa Play(loop) kismina mi. loop olana tiklaman lazim tekrar etmesi icin.
  • 30-05-2014, 18:23:59
    #3
    tamam oldu sanırım tesekkur ederim