Konu
imacros kullanan varmı
30-05-2014, 12:19:00
#1
kpsshaberlerim
Merhaba bir sorum olacaktı.
firefox eklentisi olan imacrosu kullanan varmı acaba.
bir kayıt olusturdum a sitesinden b sitesine gidiyor.
bu işlemi nasıl tekrar ettiririm.tekrar sayısına 999 yazıyorm ama 1ç işlemden sonra bitiyor