• 23-05-2014, 00:07:02
    #1
    Arkadaşlar merhaba.. Ben ufak bi tasarım yaptım. ASP.NET C# dilinde.. Üyelik sistemini yaptım. Admin panelini yapamadım. Yapabilicek olan yardımcı olabilirler mi. Görsel destek olabilir yada herneyse problem değil. Veritabanım access..
  • 27-05-2014, 18:54:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güncel ise detaylı pm lütfen