Arkadaşlar merhaba.. Ben ufak bi tasarım yaptım. ASP.NET C# dilinde.. Üyelik sistemini yaptım. Admin panelini yapamadım. Yapabilicek olan yardımcı olabilirler mi. Görsel destek olabilir yada herneyse problem değil. Veritabanım access..