Merhaba arkadaşlar, Öncelikle herkese selamlar.
Benim şöyle bi problemim var.
Youtube gibi bi oylama sistemi yapmak istiyorum beğendim beğenmedim butonları var..
Mesela 7 kişi videoyu beğendi 3 kişi beğenmedi bunun matematiksel olarak işlenip beğenme çubuğunda %70 beğenildi yazmasını istiyorum.. Gel gelelim matematik bilgim yetmedi ve yapamadım.
Yardım ederseniz yada kaynak linki atarsanız çok sevinirim..
Saygılarımla
Youtube Oylamasının scripti
1
●378
- 14-05-2014, 11:04:47https://i.hizliresim.com/gl9gVR.pngMuratLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yüzdeleri bulmak için şeklinde basit bir matematik mantığı ile bulabilirsiniz