Merhaba arkadaşlar, Öncelikle herkese selamlar.
Benim şöyle bi problemim var.
Youtube gibi bi oylama sistemi yapmak istiyorum beğendim beğenmedim butonları var..
Mesela 7 kişi videoyu beğendi 3 kişi beğenmedi bunun matematiksel olarak işlenip beğenme çubuğunda %70 beğenildi yazmasını istiyorum.. Gel gelelim matematik bilgim yetmedi ve yapamadım.
Yardım ederseniz yada kaynak linki atarsanız çok sevinirim..
Saygılarımla