Merhaba arkadaşlar, Öncelikle herkese selamlar.

Benim şöyle bi problemim var.
Youtube gibi bi oylama sistemi yapmak istiyorum beğendim beğenmedim butonları var..

Mesela 7 kişi videoyu beğendi 3 kişi beğenmedi bunun matematiksel olarak işlenip beğenme çubuğunda %70 beğenildi yazmasını istiyorum.. Gel gelelim matematik bilgim yetmedi ve yapamadım.

Yardım ederseniz yada kaynak linki atarsanız çok sevinirim..

Saygılarımla