merhaba arkdaslar veritabanımda iki klon var biri puan digeri puan_sayi
buralardan gelen verileri bölme işlemi yaptırıyor
pt = foto("puan") / foto("puan_sayi")
ve söyle bir hata ile karsılasıyorum
Microsoft VBScript çalışma hatası (0x800A0006)
Taşma
cözümünü bulamadım yardımcı olan arkadaslara tşk ederim şimdiden
tasma hatası ?
5
●1.578
- 02-02-2008, 16:29:26Eposta Aktivasyonu Gerekmektepuan yada puan_sayi sıfır değerini alıyormu hiç???
Cint i kullanmanı tavsiye ederim..
örn:
pt = cint(foto("puan")) / cint(foto("puan_sayi"))
- 02-02-2008, 17:41:01ben de cinti tavsiye ederim ama önce 0 olup olmadığını da kontrol et o kadar emekle yazılmış scriptte kolpa halatar olmasın mesela foto("puan_sayi") 0 olrsa işlem tanımsız olr onnardan basit bi ifle kurtul BENCE..yani işlem tanımsız olnca ne tür bir hata vereceğini bilmiyorum bu yüzden tanımsız olması yerine 0 olması daa mantıklı gbi...
<%
if not foto("puan")=0 or foto("puan_sayi")=0 then
pt=cint(foto("puan"))/cint(foto("puan"))
else
pt=0
end if
%>