ben de cinti tavsiye ederim ama önce 0 olup olmadığını da kontrol et o kadar emekle yazılmış scriptte kolpa halatar olmasın mesela foto("puan_sayi") 0 olrsa işlem tanımsız olr onnardan basit bi ifle kurtul BENCE..yani işlem tanımsız olnca ne tür bir hata vereceğini bilmiyorum bu yüzden tanımsız olması yerine 0 olması daa mantıklı gbi...


<%
if not foto("puan")=0 or foto("puan_sayi")=0 then
pt=cint(foto("puan"))/cint(foto("puan"))
else
pt=0
end if
%>